Prima Medica
Mobilalkalmazás Ügyfélszolgálat ÜGYFÉLKAPU
Mobilalkalmazás Ügyfélszolgálat ÜGYFÉLKAPU
  • Rólunk
    • Történetünk
    • Minőségirányítási rendszerünk
    • Képzéseink
    • Pályázataink
    • Sportegyesületünk
    • Allergiamentes Életért Alapítvány
    • Karrier
    • MobilalkalmazasMobilalkalmazas
  • Központjaink
  • Orvosaink
  • Szakmai napok
  • Publikációk
  • Videótár
  • Orvosi hírközpont
  • Kapcsolat
  • Telefon
  • E-mail
  • E-mail

Ez a weboldal sütiket (cookie) használ a látogatói élmény javítása érdekében, releváns hirdetések jelenítése, küldése miatt és az oldal forgalmának elemzése céljából. A sütik az Ön böngészojében tárolódnak, segítségükkel tudunk személyre szabott szolgáltatásokat nyújtani. A sütik beállítását Ön bármikor módosíthatja. Az Uniós jogszabályok értemében, kérjük, hogy az ELFOGADOM gombra kattintva engedélyezze a sütik használatát vagy zárja be az oldalt.

TOVÁBBI RÉSZLETEK

Minőségirányítási rendszer

A Prima Medica EgészségHálózathoz tartozó minden egyes egészségügyi Központ ugyanazt a magas szakmai minőséget képviseli. Ezen Központok munkáit egy egységes Minőségrendszer biztosítja. A hozzánk érkező páciensek biztosak lehetnek benne, hogy a Központokban ugyanazt a magas szintű törődést, segítséget és támogatást kapják, bármelyiket is válasszák.


A Prima Medica Minőségrendszer felépítése

 

1. Ügyfél elégedettség mérése: számunkra fontosak pácienseink véleménye. Éppen ezért az általuk kapott visszajelzéseket is figyelembe véve folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásainkat, melyek a maximális elégedettség eléréséhez szükségesek.

2. Az egészségügyi ellátási folyamata: orvosaink és munkatársaink egységesen törekednek a pácienseinknek egyaránt megfelelő, teljeskörű ellátás biztosítására.

3. Munkatársaink és a Központok elérhetősége: számunkra pácienseink az elsők. Platformok széleskörű skáláján megtalálhatók vagyunk és ennek köszönhetően munkatársaink azon dolgoznak, hogy Ön minden leendő alkalommal a leggyorsabb és legpontosabb tájékoztatást kapja, bármilyen kérdése is legyen.

4. Dokumentációk ás annak megkönnyítése: preferáljuk a modern technológiát, éppen ezért nem csak a papír alapú, részletes dokumentációt alkalmazzuk, hanem a gyors, könnyen átlátható és a páciensek számára egyaránt könnyen elérhető online dokumentációt is.

5. Adatvédelem: pácienseink betegjogait 100%-ban tiszteletben tartjuk, adataikat harmadik fél számára semmilyen körülmények között nem szolgáltatjuk ki.

6. Felkészültség: a 21. századi újításoknak és szabályozásoknak megfelelően, naprakészen tartjuk EgészségHálózatunkat, mely az Ön maximális elégedettségének elérésében játszik jelentős szerepet. Számunkra fontos, hogy a legfrissebb és legújabb technológiákat alkalmazzuk és ezzel pácienseink számára maximális elégedettséget biztosíthassunk.

 

"Ahol jó gyógyulni, ahol jó gyógyítani"

Prima Medica
Családbarát munkahely
Töltse le a Prima Medica Mobilalkalmazását és vegye kezébe az egészségét!

Copyright 2023 © primamedica.hu. Minden jog fenntartva

Programozás: Appon és György Nándor